Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 21 april 2014

Vikter

Idag har jag haft besök av Britt-Marie o Moa, o så lilla Theo som hon köpte av mig. Han är en riktigt liten envis kille, där måste hon vara stenhård mot honom.
Hon hade även med sig sina andra två hundar, Fanny o Bella. Alla hennes vovvar fick klorna klippta idag.

Jag tog en vikt på mina små o Theo idag. Inez som blev 12v i lördags väger 1040 g, Lilly klumpen väger 1523 g o lilla Theo som är kullsyskon med Lilly väger 867. Undrar vart Lilly har fått sin vikt från.

Nu är det dags att börja jobba ikväll igen. Det blir bara inatt o på fredag den här veckan. Har tagit ledigt på tisdag natt, för mamma ska begravas på onsdag. O i helgen ska jag till Västerås på utställning.

Inga kommentarer: