Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 29 april 2014

Nya möbler

Idag har det varit grått o kallt ute. Solen kom fram nu på eftermiddagen, men det är fortfarande kyligt i luften.

Det går fantastiskt bra med Cherie. Hon är lite blyg fortfarande, men det går bättre o bättre för varje dag som går. Hon har ett underbart steg när hon travar o otroligt fin när hon ställer upp sig.




Idag var jag o beställde nya möbler till min inglasade altan. Dom skulle komma nästa vecka, o då får jag dom hemkörda o uppackade. Det kan vara ganska bra med hemkört ibland;-))
Först måste jag måla om o snygga till där ute, det kommer före o efter bilder.
Bilden är lånad


Jag planerar för en liten Chi träff 31/5. För den som är intresserad av att komma kan maila eller ringa. Blir det dåligt väder tar vi det en annan dag.
Inez
Gizmo
Daisy löper så hon får vara bakom galler
Finaste Diva
Ayla
Lilly









Inga kommentarer: