Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 22 maj 2014

Aldrig riktigt nöjd

Ja, tänk att man aldrig är riktigt nöjd. Idag är det på tok för varmt för att kunna hålla på att jobba på gården. Jag fick till altanen i alla fall, o nu vill jag bara köpa en massa blommor att sätta i krukorna. Hundarna är totalt slut efter att dom har varit ute ett tag. Nu ligger alla i soffan framför fläkten!
Man är aldrig riktigt nöjd, konstigt!
Det ska visst fortsätta med den här värmen. Just nu står det 28,7 på termometern som är i skuggan.

Har en natt kvar, sen är det bara att packa o förbereda inför internationell utställning i Österbybruk. Då är det Kid, Gizmo o Ayla som ska ställas. Det blir 3 olika ringar som förmodligen kommer att krocka. Hur tänkte jag nu? Ska jag klona mig eller?
Tur att Åsa följer med o hjälper mig, annars hade det aldrig gått.