Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 13 maj 2014

Tre små tjejer

Idag har valpligan, Inez, Lilly i My gått i koppel runt hela byn för första gången. Jätte duktiga små tjejer! Nu är det bara att fortsätta att träna varje dag.

Det har varit helt underbart väder idag. Solen skiner o det är 14 grader i skuggan. Hoppas verkligen att det håller i sig nu, så att gräset torkar upp ordentligt så jag kan klippa det för första gången den här våren.

Nu ska jag jobba en natt till, sen är jag ledig till på söndag. På fredag kommer Inez uppfödare hit, för vi ska på utställning på lördag. Då ska även Åsa, som är fodervärd åt Lilly följa med. O kanske att jag kan få henne att ställa nån av mina tre hundar. Eller hur Åsa??

Idag när jag kollade Götes kulor så hade han båda nere:-) Hur länge kan dom hålla på att vandra upp o ner?

Nu blir han såklart kvar till jag vet säkert hur det blir med kulpåsen!
Lilly med nåt i munnen som vanligt
Lilly
Söta Inez
Lilla söta My
Sky
Diva
Inez
Daisy som jag hoppas är dräktig o sky är pappan
Gizmo blir 11 månader idag
Bus på gång
Ängla
Busungarna














Inga kommentarer: