Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 29 maj 2014

Minne

Nu har jag varit o köpt mera blommor idag.Nu börjar det bli ordning även på den här gården! Jag har satt ner rosen o dom andra blommorna som jag har gjort i ordning en plats till minne av min mamma. Det blev en lila Cirkus ros, Lavendel o Verbena. Jag satte även dit en sten som det står många kramar på, en ängel o en liten lykta.
Jag har även planterat i mina krukor på altanen. Det blev jättefint förutom all denna pollen som finns överallt!!

En ranka som jag köpte för att ha uppe på min lilla altan
O så min underbara lilla blomma, söt Göte!

Jag kommer att ha Chi/hund träffen på lördag, men det blir endast till dom som anmälde sig före den 25/ 5 som var sista anmälnings datumet.

Ni som har anmält er är hjärtligt välkommen till mig på lördag den 31/5 kl 11,00! Hoppas på fint väder bara!




Inga kommentarer: