Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 6 maj 2014

Möbler

Nu har möblerna kommit. Det blev jätte fint det som är nu o det blir finare när jag har köpt filtar, lyktor, matta, ljus mm mm

Jag fick besök av Carina o Mellwin idag. Det är första gången som Mellwin träffar mina små o Carina var lite smått nervös. Inte vet jag om hon trodde att mina skulle äta upp hennes älskade Mellwin. Mellwin är oxå en Chihuahua, en otroligt bortskämd chihuahua o överbeskyddande oxå.

Det gick ju så klart hur bra som helst o Mellwin blev inte uppäten, inte ens biten av mina pälsklingar.

Imorgon kommer My hit o ska bo här när hennes matte o husse åker på semester. My är Änglas valp från hennes senaste kull. Hon heter Heart of an Angel i stamtavlan.

Inga kommentarer: