Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 17 maj 2014

Inoff I Gävle

Idag har vi varit på inoff utställning i Boulognerskogen i Gävle. Det gick jättebra o jag är mer än nöjd med mina hundar.
Gizmo fick bra kritik men inget HP, så han gick inte vidare. Kid fick HP, BIR o gick vidare med jätte bra kritik till gruppfinalen. Ayla fick HP, BIR o jättebra kritik hon med o vidare till gruppfinalen. Men där tog det stopp för båda två.
Åsa fick hjälpa med att ställa Kid i gruppfinalen eftersom jag hade Ayla med oxå. Både KId o Åsa var jätte duktiga.

Tack så mycket Åsa för hjälpen! Nu kör vi på även nästa helg:-)

Vi firar två födelsedags barn idag! Min bror Robin fyller 45 år idag o Sky fyller 5 år. Grattis till er båda två!!




Fantasy var oxå med. Han blev BIM
Lilla Tuva, eller hon hette Starlight när hon bodde hos mig.


Duktiga Åsa o Kid



1 kommentar:

Madde sa...

Grattis till BIR på båda två, kul att ses. Vi lär väl ses mer fram över i utställningsammanshang med. Hade varit kul kommit på den där träffen med ska som sagt iväg hämta en valp då plus att jag förhoppningsvis har valpar hemma själv. Men kommer gärna förbi en annan helg endå :)