Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 15 maj 2014

Bubbel

Idag var jag o hämtade det jag hade beställt. Det var 5 flaskor Maria Bubbel! Det är verkligen ett gott vin, eller cava heter det visst. Det blir att öppna en sån i morgon när Pernilla o ev Åsa kommer.
Jag misstänker nu lite att Daisy kan vara dräktig. Hon har blivit helt förändrad till sitt beteende. Hon vill helst sitta i mitt knä hela tiden o bli klappad, så har det inte varit tidigare. Hon är inte heller lika rädd o oförsiktig när det kommer folk hit. Nu är det bara att hoppas att det kommer små Daisy valpar i slutet på juni.
Daisy

Jag misstänker även att Arwen ska till att löpa när som helst. Hanarna är väldigt intresserad av henne:-)
Då kommer hon bli parad med Kid!





Inga kommentarer: