Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 8 maj 2014

Regnigt o tråkigt

Idag har det regnat hela dan o kallt har det varit. Det var så kallt ute på min inglasade altan när jag målade färdigt där idag så jag måste ha en tröja på mig. Nu är det så gott som färdigt, bara lite små målningar kvar. I morgon blir det att putsa fönster o sätta upp gardiner.
Före
Efter
Det kommer ny bild när det är helt klart.

Idag har hundarna varit ute o busat i regnet o in o skita ner på golven. Dom har kommit på att det är jätte mysigt att gräva gropar i blöt jord. Det tycker inte jag är så mysigt i alla fall!



Sen när dom kom in blev dom så trötta allihop så det blev en eftermiddagslur på soffan.

Små tjejerna sover bakom rumpan på sin pappa
Göte
Kid
Lilly kom hit idag o ska bo här till sin "storebror" Jax har blivit kastrerad. Han är lite för intresserad av henne:-)

Nu ikväll kom Lotta, Marina, Ida o lilla Hilda hit o fikade. Marina hade bakat en supergod hallon paj, som hon hade med o så vaniljsås såklart.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Va snyggt det blev på altanen.:)Vi saknar Lilly jättemycket.Steven skulle till och med tänka sig och ha henne i sängen,det är ju lite småmysigt tycker han.Aldrig att en hund kommer in i mitt sovrum har det hetat förut.Men men.

Diva´s svartvita kennel sa...

Haha....jadu Åsa. Undrens tid är tydligen inte förbi. Det går även att omvända en anti chi kille.