Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 13 december 2010

Annons











Nu har jag lagt ut valparna på annons. Det blev på blocket, vovve o chi.forum24. Får se om jag lägger ut på något annat ställe senare.




Det börjar bli mer liv i köket nu, valparna busar o springer runt med dom andra hundarna o leker med leksaker.




Vet väl inte om det händer så mycket mer här idag mer än att sticka klart sockor som jag har fått på beställning.




Nu ska jag ta en kopp kaffe o en lussebulle, kanske titta på senaste avsnittet av Maria Wern som Pasi spelade in åt mig.

7 kommentarer:

Anita sa...

Hörrödu.. det där med att sticka sockor.. gick inge bra för mig.. måste få hjälp av dig.. stickorna fastnar i varann o jag fick nog, repade upp skiten... Anita

Julia sa...

Åååh, vad söööta! :D<3

Du får gärna komma och hälsa på med dom där sötnosarna hos oss :)

Kram Julia och Eva

Julia sa...

Sv: jaså varför det?

om jag hade pengar skulle jag köpt den vita med en gång! <3

Kram Julia

rebecka sa...

jag har en liten fråga. jag har en chihuahua hane på lite mer än 1 år och nu funderar vi på att skaffa en chihuahua till är det lätt att ha två hanar tillsammans?

vänliga rebecka

Julia sa...

sv: jahaa, då förstår jag! Du får se till att hitta bra hem :) Kram

Diva´s svartvita kennel sa...

Svar till Rebecka:
Ja, det är lättare att ha två av samma kön. och vi har oftast alltid haft två hanar, stora hundar som små.

Rebecka sa...

Tack för svaret!

Åå vad man saknar tiden med valp, även om den är krävande. Lycka till med dom små liven! Hade varit intresserad av den vita om jag bodde i närheten.

Ha en trevlig helg!
Rebecka