Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 9 december 2010

Valparna 4 veckor


Idag har valparna blivit 4 veckor o allting går framåt som det ska! Dom äter o frodas;-) Vikten på valparna är idag: Arwen 416 g, Ariel 595 g, Avatar 433 g o Aragon 469 g.

Det ska klippas klor o kolla igenom dom senare idag. Dom kissar på tidning nu istället för i valplådan.

Zurran tycker det är riktigt mysigt att få vara barnvakt ibland, Diva tillåter att Zurran är mer med valparna nu. Då får ju Diva vara lite för sig själv i lugn o ro.

Nu ska jag anmäla Tino o Devil till utställningen i januari, Hmmm...får väl se hur det går!!

Inatt jobbar jag sista natten,ska bli så härligt att vara ledig igen i 10 nätter.

1 kommentar:

Rita sa...

hej vännen! jag tittar o tittar. o så fina. en av dom är så lik Afrodite, den lilla valpen som jag fick avliva, får tårar i ögonen. jag vill gärna komma o titta, hör av dig, kram Rita