Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 1 december 2010

Kallt, kallt


I morse när jag kom hem var det kallt som sjutton. Det stod - 21 grader på termometern. Brrr... vad kallt det var. Hundarna får köldkramp i tassarna o värst är nog Zurran tror jag. Stackars liten.

Idag har svägerskan varit hit o inspekterat dom små, även Fia o Felix var hit o tittade o klämde lite. Felix hade inte sett så litet någon gång sa han;) Sigge var med o lekte en stund med Devil o Tino. Devil trodde så klart att han kunde sätta Sigge på plats på en gång. Försökte vara lite kaxig iallafall.

När Sigge åkte hem kom Mirelle o Nyx o ska sova kvar när Cat jobbar inatt.

Det blir nog en tidig kväll i kväll för mig skulle jag tro, har inte sovit så bra idag! Får ta nya tag imorgon istället.

1 kommentar:

Sofia sa...

Tack för hjälpen idag! :)
Åhh jag är ny kär :P det är bara så!
Blir en tidig kväll för oss med, sigge är helt slut och jag med ;)
Kramar