Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 30 november 2010

Matdags


Idag har det snöat igen, nu får det räcka tycker jag! Kallt är det -11 grader.

Idag har valparna ätit mat för första gången, eller försökt peta i sig lite av RC mousse. Dom trampade o lade ner huvudet i maten men dom fick i sig en del i alla fall. Dom som åt mest var ju såklart Ariel det lilla matvraket o Aragon. Nu kommer dom få riktig mat varje dag framöver=)

Ikväll ska jag på uppfödarutbildning o sen är det dags för ennatt på jobbet igen.

jag knäppte inga kort när puppisarna åt idag, får göra det imorgon om jag känner mig lite mer allert.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Så söta dom är alla:)

Ta det lungt i natt...

Kram Anne-lie