Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 12 november 2010

Små sötnosar











Tack alla som har följt oss under vår resa o kul om ni tittat in nån gång i fortsättningen o ser hur det går för dom små liven. Dom är helt underbara o jag hoppas att alla är lite avundsjuk på oss nu som har så otroligt söta små go´hjärtan;).




Inatt har jag nog vaknat var 45:te minut när nån valp gnytt o gnällt. Jag har legat på en madrass bredvid valplådan så att jag har full koll på alla=). Diva är otroloigt duktig med sina små trots sitt op sår på magen. Nu äter Diva torrfoder igen, så otroligt skönt att det har vänt.




Det kommer lite bättre kort på dom små imorgon, hade inte riktigt tid idag. Pasi kom hem efter jobbet idag o hade köpt en ny kaffemaskin o skumpa så nu ska vi fira valpisar ikväll.

2 kommentarer:

Nettan sa...

ÅÅÅ, vilka sötnosar.
Jag är faktiskt LITE avundsjuk på er nu (hihi).
Dom är ju så söta, jag kommer och gosar med dom när dom växt på sig lite. Hur är det med "våran" lilla prins,har han sett valparna?
Ha en bra och trevlig kväll i Grinduga.

Anne-lie sa...

Klart man blir lite avis:)
Blev lite kär i den som är på sissta bilden med lite vitt i pannan.

Skönt att hon börjat äta igen..

Ha det så mysigt nu,
Kram Anne-lie