Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 3 november 2010

Mörkt ute


Idag har det varit mörkt hela dan, det regnar o är skit tråkigt väder. Idag vill man bara krypa upp i soffan med en filt o titta på en lång bra film. Kanske äta lite godis som tröst!

Hundarna är jätte trötta dom med, bara ligger o vilar.

Brorsan kom över på fika så det blev kladdkaka, grädde o bullar.

Jag stickar o stickar så nu är jag klar med några sockor o vantar, men det är mycket kvar. Det är tur att jag har nåt att göra nu när jag inte vill lämna Diva o det är dåligt väder.

Ikväll ska jag på uppfödar utbildning igen, det är sista gången nu på genetik utbildningen. Får väl se när nästa del börjar.

Det är ingen förändring på Diva, hon vilar för det mesta. Tino har varit som en sprattelgubbe idag, fladdrat med sina smala ben o hoppat o studsat.

Inga kommentarer: