Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 22 november 2010

Fönsterputs




Idag passade jag på att putsa fönster i köket o bytte gardiner till julgardiner på engång, äntligen får jag börja småpynta lite. Jag möblerade om i köket oxå så att jag kan ha en valplåda där när dom blir så pass stor så att dom börjar se sig om i världen. Så om ett par veckor ca får valpisarna flytta ut till köket. Måste bara hitta på en bra valplåda att köpa som inte är allt för stor.


Jag var ut till Owe´s oxå o köpte garn, förhoppningsvis ska jag hinna klart med sockor o vantar till Nettan den här veckan som jag lovade.


Nu på eftermiddagen ska jag o Gabbe på utvecklingssamtal på skolan, det går nog bra det brukar det göra:)


Ringde Folksam o gjorde doldafel försäkring på valparna idag ( o valpkull försäkring).


Imorgon bitti när jag har skjutsat grabbarna ska jag hem o baka lussekatter o muffins med chokladbitar i. Mums!!


Inga kommentarer: