Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 21 november 2010

Snöblandat


Idag är det snöblandat som kommer, usch vad tråkigt o slaskigt det blir!

Nu börjar dom små puppisarna öppna sina ögon, så otroligt söta. Dom ser mer ut som hundar nu, men mycket små. Det känns som det händer nåt varje dag med dom nu, det är så häftigt!

Nu till veckan när jag är ledig är det tänkt att jag ska baka lussekatter o bullar med mandelmassa i. Det blir ju 1:a advent nästa helg så det blir till att pynta huset oxå. Ska blis å mysigt med alla tomtar o ljus igen. Tur att jag är ledig så att jag kan pyssla hela veckan;)

På torsdag ska jag till vet med Diva o ta bort stygnen på magen, får se om hon är lika duktig den här gången.

Inga kommentarer: