Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 16 november 2010

Snö


Nu har vi snö ute, ja inte så mycket men hundarna tycker att det är roligt. Devil springer fram o tillbaka o försöker få igång någon av dom andra. Tråkiga kompisar som inte vill springa med tycker han nog;)

Inatt har jag sovit i min säng första gången sen valparna föddes. Jag var upp två gånger o tittade till när dom gnällde, fast jag vet att Diva sköter om sina små bebisar så bra själv.

Tino hörde nog mig när jag var o tittade vid 04,30, då började han gnälla. Det var bara att släppa ut dom på baksidan det.

Nu har vi varit på prommis i det härliga solskenet, så det får bli latte o pepparkaka nu tror jag.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Härligt att allt går bra :)
Sigge skulle kuta järnet med Devil!
Många kramar Fia och Sigge

Anita sa...

Mmmm latte.. mums vad gott det lät!.. Kul o se bilder på duktiga Diva med sina små.. längtar tills de är gamla nog att ta emot besök!.. kram Anita