Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 29 november 2010

Zurran




Idag snöar det igen o inte så lite heller. Jag såg nästan ingenting imorse när jag skjutsade grabbarna till skolan. Nu får man köra försiktigt!! O kallt är det - 11 grader står det på termometern nu. Det blir att vara inne idag!


Vi har fått en ny hjhälpreda i valplådan! Zurran blir mer o mer intresserad av valparna o Arwen verkar oxå tycka om Zurran. Hon är så snäll o lugn med dom, men hon får bara vara där när Diva är ute eller vill vara med oss en stund. Zurran är riktigt stolt när hon får vara i valplådan en liten stund.


Lite senare på em innan jag hämtar pojkarna tänkte jag åka o titta lite på Dollar, Granngården o ev ÖoB om jag hinner. Får se om jag hittar nå fynd;)


Inatt är det jobb som gäller igen då så det blir väl att vila en stund efter middagen.


1 kommentar:

Anonym sa...

lillzurra da...