Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 20 november 2010

Kloklippning


Idag har det snöat nästan hela dan, det är jättefint ute men jobbigt när man ska pulsa i skogen när vi är på prommis.

Jag klippte klorna på dom små änglarna, dom skrek så att jag tror att jag klippte av dom halva benet. Diva blev orolig o sprang fram o tillbaka, hon funderade nog vad jag gjorde med hennes bebisar.

Dom har börjat sova lite för sig själva nu eller två o två, Diva kan vara lite mer med oss. Men så fort dom piper springer hon o matar o ser att allt är bra. En riktigt duktig mamma.

Nu längtar jag till dom öppnar ögonen o börjar tulta omkring lite.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

2år e stark gjort:) joodå jag kämpar på jag ser det bara som ett tillfälligt fel i planeten:)
får vi l,heten så är det vid fjärranhöjder...svar får vi i morgon.

Ha så bäst..kramar Anne-lie