Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 8 november 2010

Dygn 59


Nu har Diva kommit till dygn 59 o fortfarande inga valpar, det kanske bara är luft??? Det blir mer o mer synd om henne, hon har problem med att vända på sig från sida till rygg o sida till sida. Nu får dom komma ut snart, vi längtar riktigt mycket efter dom små liven.

Det är roligt att så många följer Divas dräktighet, hur många tror ni att det är? O när tror ni att det blir valpar? Jag trodde att det skulle bli i helgen som var, men nej då!

Bella, Mirelle o Nyx kom hit i morse o var här idag, dom kommer hit ti, on o tors oxå när Cat ska jobba. Devil tror nog att han är en riktig snygging nu, han ska försöka rida på Mirelle hela tiden men har man korta ben så når man ju inte upp riktigt. Tokstolle;)

Vi får väl se om det har hänt nåt till imorgon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tror på dag 61 och att det är 4 valpar :) //

Anneli + vavvorna sa...

Ja, det kan vara lite svårt emot slutet för tiken att röra sig. Så var det för Zäta också. Jag tror att det är 3 eller 4 st där inne.

sv: om jag kan bidra med lite tips sedan så gör jag det så gärna.

Ha det så bra!
Anneli

Johanna sa...

Jag tror på dag 62 och att det är 4 valpar. tre hanar och en tik.

www.kennelnorrsundet.n.nu

MVH Johanna

Anne-lie sa...

Tror det blir 4-5 små sötisar
och att dom kommer natten mellan
ons/tors :)

spännande är det & skoj och kunna följa eran resa..