Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 14 november 2010

Underbart




Det är ju helt underbart att få uppleva o se hur valparna äter o sover mm. Dom är ju helt underbara små varelser=) Diva är en helt otrolig mamma, precis som att hon har gjort det här förrut. Hon är lugn o trygg, hon har börjat vara ute lite med dom andra hundarna när valparna sover o sen går hon tillbaka in till dom igen.


Valparna går upp i vikt bra nu o dom är nöjd o belåten när dom har ätit. Jag kan sitta o titta hur länge som helst, men jag vet ju att dom måste få vara ifred oxå!


Idag har det varit hundvård, klippt klor på alla o borstat Baloo så att jag fick loss en till Baloovalp med hår. Usch, vad han lossar nu!!


Nu ska vi dricka en varsin kaffe, Jag cappuccino o Pasi en Latte. Himla bra maskin han kom hem med i fredags;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Sitter här med din käre bror och han har visat oss din sida! Vilka underbara små valpar! Helt otroligt söta.
Ha det bra, vi tittar in igen! Yvonne och Harry

Nettan sa...

Vilka bra foton på valparna, dom är så söta alla fyra.
Säg åt Pasi att jag kommer med ett hamsterhjul till honom snart,hihi.

Anneli + vavvorna sa...

Härliga valpismagar, runda och goa. Vad skönt att det går så bra. Har Diva hunnit återhämta sig lite nu?

loris sa...

sv: tack snälla för din fina kommentar. Att ens barn blir svårt sjuk, är nog det värsta som kan hända. Men vi hoppas och tror att allt ska gå bra.

Kram
Anneli