Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 29 december 2010

Invigning











Igår kväll hade vi invigning av trimbordet, det var alldeles lagom stort o höjden var perfekt. Det var ståträning med alla vavvor. Vissa gick det bra med o andra mindre bra=-) det blev lite bilder oxå.




Idag har jag klippt klor på alla vavvor så det blev ju en hel del klor att klippa. Tittade på tänder o kände igenom gjorde jag oxå. Dom ska få stå på bordet varje dag nu så att dom blir van med det.




Nu ska jag jobba igen i två nätter o sen ledig i tio, ska bli så skönt. Då får jag lov att rå om alla valparna nu innan dom flyttar nästa vecka:-( tiden har gått så fort att man knappt hinner med.




Det är tur att dom inte ska flytta så långt bort, då har jag ju chansen att komma o nypa lite på dom även fast dom har flyttat.




Imorgon blir valparna 7 veckor.

Inga kommentarer: