Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 14 december 2010

uppfödarutbildning


Idag har jag farit runt lite överallt igen! Skjutsat grabbarna till o från skolan o Cat till valbo när hon köpte en ny bil.

Valparna kan kliva ur valplådan nu så Pasi fick bygga på en kant så att den blev lite högre. Busungar, dom kan gott sova i valplådan ett tag till o vara i köket hela dagarna.

Imorgon ska Alex in i studion o spela in en låt med sin grupp. Hoppas det går bra för grabbarna!! Jag ska hem till min mamma o klippa henne imorgon när jag har skjutsat grabbarna till skolan. Hon vill väl vara fin i håret till jul;-)

Nu ikväll var jag på uppfödarutbildning, det var sista gången för beteende kursen. Nu börjar nästa utbildning i februari o då blir det juridik, Mycket intressant!!

Nu är det bara att säga godnatt till alla vovvar o gå o lägga sig snart, det är ju en ny dag imorgon.

Inga kommentarer: