Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 22 december 2010

Brrrrrrr.......


Fy vad kallt det var imorse när jag åkte hem från jobbet. - 22 grader visade termometern i bilen när jag kom hem strax efter sju. Konstigt nog hade inte hundarna problem att gå ut, inte ens Baloo. Senare på dan vägrade chihuahuourna gå på långprommis, då tyckte dom helt plötsligt att det var för kallt om fossingarna. Dom fick väl göra sina behov på gården istället då.

Valparna har sovit mycket idag så det blir nog livat ikväll vid sju-åtta tiden skulle jag tro.

Får se om jag överhuvudtaget är vaken då, jag har inte sovit nåt alls idag o det känns! Det blir förmodligen en otroligt tidig kväll för mig.

Valparnas klor har blivit klippta idag iallafall, det är nog det enda vettiga som har hänt i den här stugan idag. Hoppas på mer ork o kraft imorgon.

Imorgon är tanken att vi ska åka till Jenny´s på utflykt med valparna o så ska ju grabbarna klippas så att dom är fin till jul.

Inga kommentarer: