Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 21 december 2010

Fel av mig


Idag har det inte blivit så mycket sova som vanligt, lämna o hämta hit o dit. Men, men....imorgon är det ju sista dan i skolan för grabbarna. Ska bli skönt att slippa allt åkande fram o tillbaka i ett par veckor.

Nu håller jag på att ringa till SKK för att ändra på Ariel´s stamtavla. Jag trodde att hon skulle bli korthårig men det visade ju sig att fröken vill bli långhårig istället. Tänk att det inte är någon ordning på lillfröken.

Nu ska jag jobba inatt igen o sen vara ledig till på fredag. Härliga julhelg!! Jobba,jobba, jobba.

Nu ska jag nog koka mig en kopp kaffe o fika lite med Alex innan jag ska hämta nästa grabb o skjutsa hem Harnäsvovvarna igen!!

Inga kommentarer: