Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 8 december 2010

Sol igen




Idag skiner solen o det är - 13 grader här hos oss, det är riktigt fint men kallt.


Igår var jag på uppfödarutbildning o hade bakat en saffranskaka som jag tog med, jag tror det var uppskattat.


Nu leker valparna för fullt i köket på dagarna o sover i valplådan i sovrummet på natten. Det är riktigt kul att sitta o titta på hur dom upptäcker världen. Dom är otroligt nyfiken o vill smaka på allting dom kommer över.


Arwen o Avatar har börjat hänga med lite mer nu, dom var lite senare än Aragon o Ariel. I och för sig är dom ju mindre oxå om det kan vara en orsak. Nu leker dom o äter "riktig mat" som sina syskon.


Ikväll ska jag jobba igen så det blir att gå o vila lite efter middagen så att jag orkar med.

Inga kommentarer: