Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 9 januari 2011

Äntligen lite tö




Idag var det varmgrader när jag vaknade, tog ut hundarna vid 6 imorse. Valparna fick oxå komma ut då. Nu går dom ut o gör sina behov, men det blir ju fortfarande inne. Duktig är dom små puppisarna.



Sen när vi ätit frukost o det hade blivit ljust ute putsade jag fönstren i köket o satte upp mina nya fina gardiner. Det blev ljust o luftigt i köket nu! Kul, kul!!



Efter det blev det dammsugning o torkning av golv, så nu är det rent i nån dag när jag ska börja jobba imorgon natt igen.


Nu väntar jag på att sista maskinen med tvätt ska bli klar o sen blir det inget mer idag, bara titta en stund på tv innan man somnar.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jätte söta valpar! Jag och min sambo letar efter en uppfödare till söta långhåriga valpar. Såg din jätte söta lilla Avatar på blocket och bara älskade honom. Dock har jag och min sambo planerat in att skaffa en valp till våren/sommaren 2011 för att det passar bäst med vårat schema då min sambo får semester och mina studier börjar svalna av.
Du ska inte ha en liten kull till sommaren?

Mvh / Lisa, lisa.backstrom@hotmail.com

Melkerssons sa...

Våran "lilla" gobit, kommer snart till dig och gosar lite. Hoppas att du busar mycket med Sussi och Passi.