Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 15 januari 2011

Riktigt skönt




Då har man gjort en natt då o två kvar, det gick ju ganska skapligt ändå! Jag har sovit ganska bra idag o får nog gå o vila efter middagen ikväll,


När jag vaknade klädde jag på chiorna o tog en lite längre prommis, det var riktigt skönt ute o hundarna traskade på bra. Dom frös inte ett dugg så nu blir det att gå mycket innan det blir kallt igen!


Om två veckor är det ju inoff utställning här i Gävle. Nu är det bestämt vart det ska vara, det blir på travet i totohallen. Får väl se om jag kan få ner Devil lite i vikt innan så att man slipper skämmas.


Nu ska jag sticka lite o titta på film, bara slappa o ha det bra!!

3 kommentarer:

Babbsan sa...

Hejsan Sussi !
Nu längtar jag till att du kan hjälpa mej att komma i gång med min nya blogg. Hoppas att du är riktigt utvilad då du kommer till jobbet i kväll, för här är det full fart ; ))
// Babbsan

Fia sa...

Haha va söt han är Devil :) Han vill gärna ha den där köttbullen det syns på blicken :P

Nu får vi äntligen åka hem och sova :)

Hälsa alla vovvarna från mig och Sigge <3

Nettan sa...

Hej Sussie!
Tacka för att han är fet, du mutar med köttbullar ser jag.
Han är världens goaste hur fet han än är. Pussa på honom från oss.
Kramkram