Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 24 januari 2011

Inget särskilt


Har hänt idag. Varit o handlat o skjutsat barn är väl vad som blivit idag. Harnäs hundarna har oxå varit har så vi har varit på en prommis i traktorspåren i skogen. Riktigt skönt!

Igår kväll var Avatar´s nya familj här så vi pratade igenom allt o så fick dom ju gosa lite med sin nya familjemedlem.

Inatt ska jag jobba igen åt en arb kamrat men sen är jag ledig till på måndag igen.

Imorgon ska jag iväg till vet o göra ombesiktning på Avatar inför flytten på torsdag, intyget får ju inte vara äldre än 7 dagar.

Nu är det snart dags att gå ut en sväng med mina fyrbenta individer o sen åka o hämta mina tvåbenta;-))

1 kommentar:

Fia sa...

Hon är ju så himla vacker lilla Arwen :) Hälsa alla vovvar från mig och Sigge! Lycka till inatt. kramar