Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 14 januari 2011

Fy vad kallt


Idag har det inte blivit några långprommisar här inte, en snabbkiss på baksidan sen in o vila i en fleecefilt.

Baloo var lite krasslig inatt, han kräktes blod en gång. Jag tror att han har stulit ben från småhundarna o svalt det så att han har skadat sig i halsen eller nåt? Han brukar bli så ivrig när han har stulit så då sväljer han det helt utan att tugga, han vet att han inte får ta småbenen. Får kolla upp honom om det blir mer.

Nu ska jag jobba hela långa helgen igen, usch....men snart är jag ledig!

Imorgon är det tänkt att jag ska få äta precis vad jag vill hela dan när jag har levt på naturdiet hela veckan. Så imorgon blir det PIZZA, Mums!

1 kommentar:

emelie sa...

Hej igen, då ska jag hålla utkik om det blir några valpar. du har verkligen jättesnygga hundar =)

Hoppas du får en trevlig helg

Mvh/Emelie