Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 11 januari 2011

Vardag


Nu är det vardag igen, pojkarna har börjat i skolan o helgerna är över. Det känns skönt att det är som vanligt igen!

Valparna är jätteduktiga, det är nästan inga kissfläckar på morgonen när man vaknar. Man får ju skynda sig ut med dom, då gör dom både och.

Nu får dom följa med o åka bil när jag hämtar o lämnar på skolan varje dag.

Nu ska jag jobba en natt till sen är jag ledig i ett par nätter igen, sen är det dags för helgen. Puh....men,men det går ju ganska fort ändå!

Igår började jag mitt sk nya liv, nedåt i vikt är väl tanken. Vi får se hur det går! Kanske skulle ta med Devil på en kur oxå;-) det skulle ju behövas!

1 kommentar:

nettan sa...

Hänger på jag å.