Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 13 januari 2011

Köldkramp


Idag tappade jag bort min plånbok, men som tur var var det två elever på John Bauer skolan som hittade den. Ärliga o pålitliga grabbar!!

Kallt har det varit idag oxå - 10 grader, usch inte skönt alls. Nu längtar jag till värmen igen!

Valparna får lite köldkramp när vi är ute, så det blir inte långa stunder som dom är ute. Men dom gör ifrån sig iallafall. Duktiga bebisar.

Idag blir valparna 9 veckor o väger nu: Arwen väger 821 g o Avatar väger 774 g. Jag har inte knäppt några nya kort men ska försöka det till imorgon istället.

2 kommentarer:

Anita sa...

Vilken tur att det var ärliga grabbar som hittade plånboken!..
Längtar till värmen jag med, nu är det ju inte länge kvar innan jag får sol och värme.. måndag morgon kl.07.10 går flyget till Kap Verde.. vi åker redan på söndag mitt på dan till Arlanda.. vi har hyrt hotell natten till måndag så att vi är på plats tidigt på morgon...Anita

emelie sa...

Jättefin hemsida och fina hundar du har. Gillade verkligen den korthåriga svarta valpen.

Planerar ni några kullar till sommaren,korthåriga?

Vi är nämligen ute efter en till chihuahua hane. Har redan en liten choklad and tan på 1år och 7 månader.

mvh /Emelie
www.lillaemmpa.blogg.se