Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 16 januari 2011

Regnväder


Men usch vilket väder det är idag då! Inte kul när man kom ut från jobbet imorse, flera cm med blötsnö hade det kommit. o nu när jag vaknade regnade det! Nä, det blir nog under en filt på soffan resten av dagen tills jag ska till jobbet ikväll igen.

Då har jag börjat med naturdiet idag igen då o ska äta det till nästa lördag när jag kan äta vad jag vill igen.

Jag såg en otroligt bra film häromdagen. Hachiko, en vän för livet. Den handlar om en hund som är trogen sin husse ända in i döden. Den är verklighetsbaserad o helt underbar. Kan verkligen rekomendera den.

Nu blir det filten o soffan en stund!

1 kommentar:

Babbsan sa...

Ja usch vilket skit väder vi har nu.........
Kom nyss in från en halk prommis med Neddus. Hoppas du får en lugn natt på jobbet.
// Babbsan som fixat en ny blogg;))