Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 20 januari 2011

Valparna 10 veckor


Idag har jag inte sovit bra alls, endast två timmar! Det har inte blivit så mycket gjort här idag inte:-)

Valparna blir 10 veckor idag o Arwen väger nu 927 g o Avatar väger 843 g. Småfisarna mina!!

Idag har det varit en familj o tittat på Avatar. Dom skulle hem o diskutera lite. men vi får ju se!!

Imorgon har vi ett födelsedagsbarn här i huset, Gabbe fyller 14 år. Fjortis ;-)) Vi får väl se om han får några paket, eller kanske inte!

Nu är jag ledig inatt men jobbar på måndag natt istället, känns ganska skönt nu när man är trött. Det blir nog en tidig kväll för mig skulle jag tro.

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan !
Redan 10 veckor !!!! oj vad tiden går fort. Och en fjortis i huset i morgon.Du retade honom ganska mycket väl det där med paketen ;)))
// Nattis från Bomhus