Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 24 april 2011

22 grader



Idag har det varit 22 grader ute o helt underbart! Vi har målat det sista o plockat ihop o möblerat på solaltanen.



Inatt vid 02,30 vaknade jag av att det var en hund som skällde hysteriskt ute, så jag gick ju såklart ut o tittade. Det var en av grannarnas hund som hade blivit utelåst, stackars liten! Jag försökte få kontakt med dom ett bra tag men utan resultat, så det var ju bara att plocka hem hunden till oss det o skriva en lapp om att hunden finns hos mig. Jag fick tag på dom vid 8- tiden imorse o lämnade tillbaka hunden igen. Så kan det hända här ute hos oss på landet;-)



Nu börjar lill-tjockis att gå på benen, men det går ju stappligt framåt. Hon är ju för söt!

2 kommentarer:

Electra Och Astrid sa...

Usch stackars hund :( Tur de finns bra grannar som tar in vovven iaf :) Så söt "fläskfian" är :)

Wheaten Barbro sa...

Här växer det så det knakar ser jag ;) och benen börjar bära nu oxå. Ja visst har vi det härligt i värmen nu, så läng det håller i sig. Ha det bra,ses på jobbet nån kväll.
Babbsan.