Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 6 april 2011

Uppgiven......



Här händer fortfarande ingenting:-( Zurran vill nog ha dom för sig själv tror jag! Hon tittar bedjande på mig hela tiden, som det skulle vara mitt fel. Lill-gumman....hon hänger med på prommisar fortfarande o hoppar upp på soffa o i trappor går hon oxå. Undrar om jag ska hoppa studsmatta med henne;-))

Ikväll ska jag på uppfödarutbildningen, får se om det händer nåt när jag är borta. Resten av familjen är ju hemma så klart!

Nu är det så att min granne har fått problem med sin hund. Det är en Cane Corso tik som är i riktiga slyngelåldern på 10 månader. Hon behöver lite hjälp. Om det är någon som känner sig lite nyfiken o vill veta mer kan kontakta mig via mail eller mobil. Jag har ju Devil i precis samma ålder, men han är något mindre;-) han är det ju bara att vända upp o ner på;-))

Hoppas det har hänt lite mer ikväll så att jag kan skriva något roligt i alla fall.

Inga kommentarer: