Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 8 april 2011

Lill-tjejen




Inte kunde jag vila nu inte. Kan ju inte slita mig från det lilla livet eller stora kanske jag ska säga;-) Skönt är det i alla fall att det är över efter en lång natt.

Zurran var jätteduktig o skötte sig exemplasiskt. Hon fick ligga i sängen med mig ända till kl var 01,20, då började hon småkrysta lite så hon fick ligga i valplådan o jag bäddade på golvet framför.

Det är så skönt att jag han vara med o att Cat hann komma hit efter jobbet, hon slutade 06,00 o valpen kom ut 06,11.

Jag sa till Cat att jag har beställt en svart tjej o det fick Zurran, vilken tur va;-))

Nu har Zurran ätit mat, valpen äter o har bajsat hon med, så allt är lugnt nu. Diva är otroligt nyfiken o skulle gärna vara med o hjälpa till i valplådan om hon fick.

4 kommentarer:

Nettan sa...

Tror att du skall bli en liten spågumma.Skönt för Zurran och er att det gick så bra.Vila nu ut ordentligt för snart är det väl dax igen, hihi.
Kramis!

Cathrine sa...

En till svarting till Divas svartvita ;)

Electra Och Astrid sa...

Så mysigt :)

Wheaten Barbro sa...

Så liten ändå.Och färgen var väl okeý, till Diva´s Svartvita. Svart på kroppen och vit om tassar ;)))
Ses kanske på jobbet imorgon bitti, om JAG är i tid:)))
// Babbsan.