Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 15 april 2011

Blackpearl 1 vecka o Diva 3 veckor dräktig


Nu har jag äntligen gjort mina arbetspass o är ledig i 10 nätter=-)))) Ska bli så skönt!

Idag blir lilla Blackpearl 1 v gammal o väger nu 366 g. Hon har ju inte dubblat sin födelsevikt, men nästan;-) Hon är riktigt rund o go. Synd att det inte var någon som hörde av sig o behövde AMMA. Nu är det ju nästan för sent!

Jag tror att Diva är dräktig, hon har fått rosa tuttar. Hoppas att det är så!

Idag ska väl Pasi ta hem sin ena leksak från vinterförvaringen, han var visst lite sugen på att åka lite HD nu i helgen när det skulle bli fint väder. Det är ju tur att han har det när jag har mina hundar o utställningarna som kommer i sommar.

Nu är det bara att ladda inför Västerås imorgon, då åker jag o Tino dit o visar upp våra lurviga;-) Ikväll blir det till att bada o snygga till killen för det bär väl av vid halv sex, sex imorgon bitti! Tidig kväller blir det förstås, men det brukar det ju bli annars oxå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju nån som sökte en amma.. hon skrev i din gb den 12 april.. sökte amma till 6 st chihuahuavalpar..

Diva´s svartvita kennel sa...

Ja, men när jag kontaktade henne var det tel. svarare o sen har dom inte hört av sig igen.

Anonym sa...

Sorry, jag skrev inte vem det var ifrån ser jag nu.. svägerskan .. Anita.. jahaja då kanske det inte var så akut som det lät i gb:n.. eller så fick de tag på nån närmare.

Diva´s svartvita kennel sa...

Jag hörde att dom fick tag på nån hemmavid, o det är ju bra!