Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 28 april 2011

Devil



Idag har Devil varit lite dålig. Det märktes direkt i morse när jag gav hundarna frukost. Han luktade inte ens, o det är ovanligt ska jag säga. Han gick o lade sig i en bädd igen o sen har han inte ätit nån på hela dan. Han har kräkts galla 4 gånger o bara legat o sovit hela dan. Nu på kvällen när Pasi kom från jobbet tog han emot en godis i alla fall men ingen mat, inte ens en korvbit. Det gör ju egentligen inget om han inte äter på nån dag för han är för stor, men det är mycket ovanligt!!





Idag har jag varit på utbildning inom mitt jobb, en hygien utbildning som jag tycker är helt självklar. Ge utbildningen till dom som kommer ny inom vården istället, tycker jag!!





Imorgon är det dags för vägning, kloklippning o lite annat med hundarna, så det blir nog en heldag det;-)

1 kommentar:

nettan sa...

Men lillpruppen då, hoppas att han snart blir piggare.Man blir riktigt orolig när inte han äter.Stackars liten, krama honom lite från oss.