Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 9 april 2011

Bebis 1 dygn




Nu har Zurrans bebis blivit ett dygn o det har gott jättebra inatt. Hon har diat flera gånger så mat får hon. Hon gick ner till 191 g i går kväll men i morse när jag kom från jobbet hade hon gått upp till 202 g. Nu när jag vaknade väger hon 209 g. Hon har ju hela baren för sig själv, så det är bara att välja o vraka vilken spene som det är godast i ;-)

Cat håller på att spåna om ett namn till tösen som presenteras lite senare!

Tänk vad mysigt det är med valpar i huset, det skulle alla få vara med om nån gång!!!!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hej på er!
Vilken "lien" gobit.
Kul att få höra vad den skall heta.
Hm ja du, jag vet inte om jag är så sugen på en valp,hihi.
Ge Devil en kram från mig.
Hejsvejs!