Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 30 april 2011

Mat, mat, mat......



Nu har jag gjort en natt den här helgen o vaknade av att lill-pärlan låg o harklade sig så att jag vaknade, o vart var Zurran då??? Jo, i min säng låg hon under täcket, hon tyckte väl inte att det gjorde nåt alls att sitt barn lät illa. Till slut gick hon väl dit så hon fick dia en stund. Helst av allt skulle nog Zurr bara vara med Diva o tvätta henne i ögonen o i öronen om hon fick.



Idag har Pärlan ätit riktig mat för första gången o det gick ju hur bra som helst det, ingen tvekan där inte;-)



Igår kväll innan jag skulle åka till jobbet låg jag såklart med näsan i valplådan en stund. Då morrade o skällde Pärlan ett par gånger åt Zurran, det lät så gulligt så att jag inte alls ville åka o jobba. Har ju kunnat suttit där hela kvällen o bara tittat o gosat.



Arwen är fortfarande jätte kär i Pärlan o tycker nog att det är en riktigt kul leksak;-) Hon ska slicka på henne o försöka göra lekinviter hela tiden. Go´tjejerna!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Verkligen jätte söt lilla knubbisen!!
Henne ska du väll spara?
Måste vara hur mysigt som helst!!!
Kram