Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 1 maj 2011

1:a Maj



Nu har vi gått in i maj o hoppas att det ska bli varmare nu. Kallt är det o det blåser, inte kul att vara ute alls!

Hundarna fick frontline idag, men det var bara Tino, Devil o Arwen som fick det! Diva o Zurran får vara utan nu när dom ska ha o har valpar. Även fast det inte ska vars nån fara så tycker jag att det är onödigt!

Pärlan äter mat som hon inte skulle ha gjort annat;-) o dom har fått flytta in i köket på dagarna nu så att Pärlan får se lite mer än bara valplådan.

Nu har jag en natt kvar o i morgon bitti ska jag lämna in bilen igen o äntligen få ny fjäder i fram. Få se om dom kan klara av det nu då, annars vet jag inte vad jag gör!!!!

Inga kommentarer: