Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 28 maj 2011

En ny inneboende





Vi har fått en ny inneboende på våran gård. En liten igelkott har flyttat in, vet inte om den bor i syrenhäcken eller under en buske. Söt var den i alla fall. Grannen ringde till mig idag o undrade hur hon skulle göra, igelkotten hade fastnat vid hennes trappa;-) Pasi fick bort den som tur var! Stackars liten kotte!!
Idag har jag planterat mina blommor som jag har köpt, o så blev det att jag köpte lite till;-) Det blir nog en vända till skulle jag tro! Var även o inhandlade gurkplantor till växthuset, får se om jag gör i ordning det i morgon när Pasi o grabbarna ska jobba.
Det har efterfrågats mer bilder på valparna, men jag har inte hunnit med det idag. Sätter in bilder så att det går att klicka på dom;-)

Inga kommentarer: