Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 11 maj 2011

Arwen 6 månader



Igår var Arwen o jag på utst. träning. Det var jättebra, lagom grupp med hundar o trevliga tjejer som höll i det! Arwen var jätteduktig. Sköter hon sig så här bra i helgen på utställningarna så är det inga problem. Vi kommer att fortsätta att gå dit på tisdagar när jag inte jobbar.
Arwen fyller 6 månader i dag. Grattis säger jag till Arwen o hennes syskon!
Idag har jag varit till Linda o gjort mina naglar. Dom blev jättefina som vanligt;-)Ljust rosa o vita, som marmor ungefär o så fick jag en kiwi på varje ringfinger. Så nu har jag riktigt fina sommarnaglar.
Nu är det bara att ladda för två nätter som jag ska jobba igen! Jag bytte med en tjej när Zurran skulle valpa, nu är det min tur att ta igen det!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Arwen på 6månaders dagen! :)
Fina naglar som vanligt!
Hoppas det blir roligt och bra resultat i helgen på utställningen.
Kram Ziba

Babbsan sa...

Hejsan!!!!
Jag håller på att tappa gnistan nu.
Skulle titta in i min egen blogg och då är sista inlägget borta. Blir så less ;((
Har ju stått på blogger att man ej kommit in idag, men att inlägg försvinner??????
Nog om mej nu.

Kul att det gick bra på utst träningen för er. Vart ska ni nu i helgen?
Funderar på att anm till Gävle BK inoff den 6 juni. Jag som alltid jagar handler tänkte att man kanske borde träna själv ;)
// Kram till er från Oss.

Diva´s svartvita kennel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.