Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 2 maj 2011

Blåsigt o kallt


Usch o fy vad kallt det är, nu får det bli lite varmt igen! Det blåser o det är bara 4 grader ute. Brrr.....
Nu har jag äntligen gjort helgen o har nu bara 14 nätter kvar till semester, Ska bli så skönt att få vara ledig en längre tid.
Divas mage bara växer o växer. När hon sitter så tar magen i underlaget hon sitter på=-) Hon blir väl lika tjock igen hon???
Vikten på Pärlan har börjat stanna av lite, tur är väl det så att det inte blir en Rottweiler av henne;-)
Nu är bilen inlämnad o jag har en liten pigg lånebil. Får se när jag får tillbaka min bil då?
Imorgon är det ringträning här i Gävle o idag är det i Sandviken. Funderar på att åka med Arwen så hon får lära sig lite vett hon med.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja den lilla Pärlan, hon är ju för söt!!!
Bra blogg med fina hundar tycker jag:-)
Kram