Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 26 maj 2011

Lugnt i valplådan


Tack för alla lyckönskningar!
Här har det varit lugnt i valplådan inatt. Diva har velat varit ut nån gång, o det har väl pipit lite men annars har det varit lugnt!
Det är bara en hane som har gått ner i vikt o dom andra två har gått upp några gram. Diva mår bra o äter som en häst;-)
Då var det lite värre med Tino i går kväll. Han var lite deppig, han ville inte leka eller äta. Han var lite sur på mig tror jag, han bara blängde på mig o ville inte sitta i knä. Det var väl för att jag inte hade tid för honom igår som jag brukar göra. Idag har han ätit o vi har lekt lite, nu vill han bara sitta i knä o följer mig vart jag än går. Så nu är väl allt bra igen då;-)

1 kommentar:

Babbsan sa...

Hejsan !
Ja nu får "mormor" passa på att vila medan det är lungt i lådan, för sedan blir det till att passa.

Kom på en sak så här sent:
Onsdag 1 juni ska vi på jobbet åka till S-viken och rida islänningar. Klart att du oxå hänger med, eller?
Anm lappen tar vi ner i morgon så ring till jobbet på fm så vi vet
om du ska med.
Natti med er alla, så hörs vi i morgon fm.// Babbsan