Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 30 maj 2011

Blåser

Go bitarna ligger tätt tillsammans

Inatt har det regnat igen. Men det får det gärna göra bara det är fint på dagarna. Det är det ju i o f idag om det inte blåser så mycket. Men jag får väl tänka på att det är bra torkväder när jag tvättar;-)
Min tanke med valparna nu är att jag kommer sälja allihop o köpa in en långhårig tikvalp istället. Jag tror att valparna blir korthårig o jag är ju ute efter en långhårstik. Men, men....man vet ju inte heller vad som kommer att hända. Jag kan ju ändra mig;-)
På fredag ska Pärlan till vet o få chip,vacc o besiktas. Tänk vad tiden går fort, hon blir 8 veckor på fredag, stora tjejen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gud va avis jag är på dig, vill också ha valp mys!!
Är den som ligger underst på sista bilden en hane?
Han ser nästan lite brun ut?
Kramiz

Diva´s svartvita kennel sa...

Japp...det är en hane!