Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 6 maj 2011

Pärlan 4 veckor o Diva dräktig 6 veckor





Nu har jag gjort mina nätter o är helt slut. Man kan ju börja fundera på om det är nyttigt för kroppen att jobba natt?? Jag har jobbat natt i 9 år nu, så det kanske är dags att tänka till lite!
Idag är Pärlan 4 veckor stor o leker o äter mat som hon ska! Hon har fått tänder nu så Zurran tycker nog att det inte är så mysigt att dia längre=-) Pärlan har fått stå träna lite idag o hon var jätteduktig;-) Hon väger nu 805 g.
Diva är dräktig i 6:e veckan nu o växer o växer. Nu väger Diva 2713 g o har gått upp 413 g sen hon parades. Kanske att det är 4 st igen, vi får se den 20:de när vi ska till vet o röntga magen.
Jag var o hämtade Bella o Mirelle när jag vaknade idag, dom ska hem nu på e.m igen!

4 kommentarer:

Anita sa...

Vad söt hon är lilla Pärlan.. men du.. blir hon lång eller korthårig?
Ha en lugn och skönt helg. Anita

Fia sa...

Va stor diva redan har blivit ;) spännande det här :) hälsa alla vovvar från mig och Sigge <3

Unknown sa...

Va sööt hon är lilla Pärlan hon har ett passande namn!!
Va stor hon är Diva men ändå inte ökat så mycket i vikt men hon är ju en liten tjej i vanliga fall:)
Hur mycket hade hon gått upp när hon var i 6e veckan förra gången?
Sååå spännande!!! :)
kram

Wheaten Barbro sa...

Ja du kanske ska börja lyssna på din kropp och tänka över dina arbetstider. Jag skriver som de andra; Va stor Divas mage redan är;=)
Där ser t.o.m jag att det är någonting.
Ha du en härlig helg tillsammans med de dina-
// Kram.