Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 5 maj 2011

Riktigt skönt





Idag var det riktigt skönt ute. Solen skiner o det är varmt när man sitter i solen. Riktigt härligt!!
Jag passade på att klippa klor o borsta hundar när jag ändå satt ute idag. Diva lossar otroligt nu när hon är dräktig. Men, men...det är väl hormonerna förstår jag. Det var samma sak förra dräktigheten!
Nu ska jag jobba inatt o sen blir jag ledig några nätter. Det skulle bli riktigt fint väder i helgen har dom lovat. Får väl hoppas det, så att man kan vara ute så mycket som möjligt. Kanske att Pärlan får göra premiär turen ute i helgen om det blir fint väder;-)
Det blev några bilder på hundarna när vi var ute idag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Fina bilder på hundarna, vilken mage hon har fått redan:-) tack för att du svarade på min fundering, Nikki tappar också otroligt mycke hår så då är det också pga dräktigheten :-)